Friday, February 15, 2013

Jalan Jalan Cari Makan Restoran Baser





Assalammualaikum.
Tuk entry kali nih aku nk share restoran yg aku biasa g kt area Puchong nih. Restoran nih kat Bandar Puteri  jer. Dekat lar gak dr rmh. Restoran nih aku suka mkn dia punya Mee Bandung. Mee Bandung dia mmg sesuaii sgt ngan tekak aku. Kalo dr 5* aku bg Mee Bandung nih 4* lar. Tp nih aku! Org lain aku x tau... Selain dr Mee Bandung, Ns Briyani dia pn sedap. Ns ayam pn ok jgk.


Aku biasanya g time lunch, weekend lar. Weekend biasanya my off day dr xtvt memasak. Hohohoho. Restoran nih dh msk dlm programme Jalan2 Cari Makan Tv3 lama dulu lar. Rasa2nya restoran nih yg pertama d luar Johor. Kat Johor bnyk gak cawangan restoran nih.







menu wajib order...mee bandung yg sungguh menggoda  nafsuku mknku. sedap ada rasa kcg2 skit.

menu yg wajib order jgk briyani ayam
ns ayam


Ok. Mmg aku highly recommended dis restoran. Restoran bersih, svs biasa2 jer, harga oklh. So bole lar korang try restoran nih. 

No comments:

Post a Comment