Thursday, February 7, 2013

Al-Andalus Restaurant








Assalammualaikum. 

Kali nih JJCM kami try mkn d restaurant Al-Andalus, KL. Sblm kluar rmh pg tuh aku sibuk mengoggle restaurant2 mn yg aku nk g mkn. Tnya En. Suami huh apa lg, nk mkn restaurant arab ler jwbnya. So ada lar beberapa restaurant yg aku kena pilih. Ikut budget aku as hse wife nih, aku pilih dis restaurant. Sbbnya murahlh kn. Actually aku nk belanja En. Suami sempena birthday dia 6 February. Birthday dia rabu, so kami celebrate awallh yer. 




x susah nk carik restaurant nih. hnya d blkg wisma technip. d jln delima, off jln bkt bintang.














Dr rumah, perjlnan ke sn x lar jam. Nk carik parking pn senang jer. Ok jom tgk menu....




kami ambil set lunch jer. murah rm13 per plate.



Set lunch yg kami amik rm13 per plate. Murah3. Sesuaiii ngan budget aku. Hohohoho. So kami amik 1 chckn kebab, 2 chckn mandi, 1 tagine lamb kofta n 1 chckn couscous. Set nih skali ngan air. 




chckn mandi.



mushroom soup n chckn kebab.



tagin lamb kofta mkn ngan roti arab En Suami punya.




aku pnya couscous chckn & vege. ayamnya sedap.




Jujur aku lbh suka mkn kt Restaurant Saba, Cyberjaya. Kalo kt Saba mmg sesuaii sgt ngan tekak kami. Kt sn msh tahap biasa2. But sesuaiii lar ngan harganya. Restaurant bersih, cntk, harga murah. Yg penting harga yg aku mampu byr. Hahaha. Lps mkn kt sn kami trus ke Pesta Buku d PWTC. 

Ooops, episode birthday En. Suami blm hbs lg. Aku hnya blnjer dia mkn kt sn, belikn dia sehelai jubah, n yesss...dia suka sgt jubah tuh. Alhamdullilah. N sebijik eskrim kek Baskin Robins tuk raikn birthday dia. Tuk dinner mlm tuh aku msk ns, ayam msk merah, dalca n oso jelatah. Mkn lar kami mlm tuh..jadilh. Alhamdullilah. Celebrate birthday Style Minn Jasminn. Hahaha.





happy 42nd birthday Papa. semoga sentiasa d dlm rahmat dn hidayah Allah SWT. I love U. U're d best thing in my life.






No comments:

Post a Comment