Sunday, May 19, 2013

Jalan Jalan Cari Makan @ Rumah Makan Khas Sunda Cibiuk, Kajang.






Assalammualaikum.
Entry kali nih tergedik2 aku nk mengedit. Hehehe. Sbbnya sgt2 puasati mkn kt sn. Puas sgt2. Kena ngan selera. Rumah Makan Khas Sunda Cibiuk @ Kajang. Sebenor2nya masa kt Jakarta tuh aku terperasan restaurant nih otw to airport. Kt Jakarta byklh restaurant nih. Tp x berkesempatan nk try. So bertmbh2 nyer keinginan nk try mkn kt sn. Seminggu lps blk dr Jakarta tuh trus aku ajak En Suami mkn kt sn. 
Restaurant nih pn dh berkali2 aku terperasan coz restaurant nih hnya sblh Plaza Tol Sg Ramal SILK Highway. Kami selalu lar lalu lalang kt situ. 

Tp kan smbil mengedit entry nih...hati pedih sebenar2nyer. Terpaksa cancelled 1 trip yg dh plan nk g hr nih. X bole nk g coz anak2 dlm 2 minggu nih exam. Haishh. Nk bt cmner... Huhuhu. Bkn rezeki lar. Sedenyer. Meronta2 sedeh. Kejamm!











ada ruang tuk duduk bersila

Kami sampai awal. So x ramai org  kt dlm restaurant nih. So suka suki aku ler nangkap gamboo. Hehehehe.



ok lh deco kt restaurant nih.



msh xder ramai pelanggan...



jom tgk menu




antara menunya


antara menunya








heaven. segala sambal ada. terbaek. semuanyer pn free. raja samballh yg plg pedas berapi...segala air mata n air idung turun laju.... muehehehehe.








menyesal aku amik sambal mangga tuh sikit jek...punya lar sedap ko. nk repeat blk dh hbs. arrgghh...tidak. mencikk3.



aku, afrina n aisyah mkn ns timbel komplit ayam bakar. sumpah sedapnyer. hehehehe.



en suami punya


c nana mkn ns grg special. 


kuah yg d mkn bersama2 ns komplit


pavlova pn ada...tergoda aku. teh botol....arrgghh...aku cinta kamu!


dessert kami, 2 bijik pavlova . mkn jek egh serba sedikit. nk mkn byk2 nnti Mama bt sendirik egh. :P

Huh...sgt2 puasati. Rasa ns timbel komplitnya sgt2 sedap. X rugi mkn kt sn. Kami smpai kul 12. Masa tuh blm ramai pelanggan. Lps tuh...meja penuh. Ramai giler org dlm restaurant nih. Service pn baguss.







kan...xder meja yg kosong pn.















Ok pd korang2 yg berhajat nk ke sn...bole ler dtg kt
No. 1G Kajang Putra, Jln Putra 6, Kajang, Slgr. Senang jek nk carik restaurant nih coz restaurant nih hnya bersebelahan Plaza Tol Sg Ramal SILK Highway.

1 comment: