Tuesday, November 12, 2013

Raya Part 5. @ Taiping.





Assalammualaikum.
Huh....giler punyer bizi aku lately nih. Kan....smpai x hbs2 lg n3 raya aku. Hahahaha. Aduhaiiii. Giler punya bizi aku nih. Mcm2 kerjanya. Lg parah bila dh demam drama korea. Huhuhu. APTB. Huhuhuhu. 

Hurrrmmhh....mengedit n3 nih slps selesai bersahur puasa sunat Tasu'a. Semoga Allah menerima ibadat puasaku. Amin.

Ok smbg lg crta kami beraya d Taiping.
Lps checkout dr htl Marina Cove Resort, Lumut kami meneruskn perjlnan ke Batu Kurau. Kami ke Kmpg Sempeneh Cempaka melawat Mak. Beraya rmh Mak memey best. Layanan 1st class. Ekekekeke. Perut d jaga baik oleh Mak n Pakcik. Hehhehe. Tq Mak atas layanan yg x berbelah bagi. Tq3.




Dr Batu Kurau kami trus ke htl. Mcm biasa lh kami tatap duk kt Legend Inn Htl. Dah berkali2 duk dis htl n terasa selesa sgt duk sn. Htl nih setakat htl biasa2 jek. Tp yg pntg htl nih sgt selesa. Kali nih kami tempah bilik junior suite. Alhamdullilah selesa sgt. Korang bole check website htl nih kat http://www.legendinn.com/

Usai solat maghrib kami p dinner kat Medan Selera Bomba, pekan Taiping. En Suami dh plan awal2 nk pekena Yong Tau Foo. So tuh lar dinner kami mlm tuh. 








Kat dlm medan selera nih.....hurmmhh....jgn ckp lh. Org pnya lar ramaii. Tp...biasalh musim raya cm nih....memey ramailh org. Nk menunggu duduk nyer satu hal. Nak dpt mknan nyer satu hal. Haisshhh....sabo jer lar. Huhuhuhu. Apa2 pn...Alhamdullilah atas rezeki d mlm itu Ya Allah.


oklh rasa yong tau foo nih. nk kata sedap sgt...xlh.


anak2 aku menunggu ns grg mereka dgn muka yg penuh kebosanan! huhuhuhu.



Selesai dinner kami beraya plak kt rmh Makcik aku kt Tmn Simpang. Alhamdullilah. Seronok giler bila dpt jmpa ngan semua Makcik n Pakcik aku. Kebetulan semuanya berkumpul d situ mlm tuh. Rezeki akulh nk terjmpa ngan dorg. Syukur Ya Allah. 
Selesaii crta kami beraya d Taiping. Smbg lg nx n3.
Adioss.

No comments:

Post a Comment