Saturday, November 16, 2013

Lili's farewell dinner.







Assalammualaikum.
Allahuakhbar. Segala puji bg Allah Tuhan Yg Satu. Allahuakhbar. Alhamdullilah. Syukur atas segala nikmat dn rahmat yg x pernah putus2 dr Nya. 

N3 nih....aku kongsikan crta aku n bff aku. Aku, Nita, Z n Lili. Kami berkawan sejak dr zaman sek menengah. Kami bebudak TP girls school. 31/10 khamis aku ajak dorg dtg rmh dinner. Dinner last kopek kt rmh aku sblm lg 2 hr Lili nk migrate ke Dubaii. Sekarang kureng lbh dh 2 weeks Lili n fmly dia d Dubaii. All d best my dear friend. Mana pn ko g doa aku hnya yg terbaek bt ko n fmly. Bt Nita n Z doa aku yg sm jgk bt korang berdua.

Hurrmmh....aku masak yg simple2 jek. Mlm tuh aku jamu dorg ngan stimboat, roast chicken, bbq udang n dgg. Aku btkn jgk blueberry cheese tart n fruits tart. Jadik lar tuk kami bersantai2 mlm tuh. Nita plak bwk rainbow cake. Thanks beb.

Kami mkn smbil ketawa x hinggat! Seperti biasalh kn. Mkn n mkn n trus mkn. Aduhaiii. Seronoknya. Tah bila lar lg dpt gather2 lg cam nih. Huhuhuhu. Thanks yaa sahabat fr yr time.

Lili thanks yaa atas hadiah ko bt aku. Adiah dr Paris u. Auuuuwh. Suka3. Terharu. Aku hargai sgt2. Tqsm. Syg ko. Muahmuahmuah.



nasib baek aku ada anak2 pompan yg boleh menolong. ringan skit kerja aku. thanks Nana, Eachah, Afin tlg Mama. thanks yaa. muahmuahmuahh.


aku bakoor 2 eko ayam. roast chicken my style.




roast potato my style




brown sos. so yummy.









stimboat my style. d mkn bersama2 kuah tom yam n sup ayam





bbq dgg n bbq udang















pemalu mereka2 nih. x luak pn makanan aku....huhuhuhu.




tetiba....serious jek plak korang nih. ekekkekee.




chocolate fountain...jom maen celup2. ish3....bdk yg plg besoor tuh yg plg ober. ekekekeke. hahahhaa. sowii Nita.




thanks Z....susah payah dtg dr office tlg aku menyusun fruits tart n cheese tart nih. thanks beb. muahmuahmuah. nasib ko lar..ko dtg awal. so kena tlg aku. ngehhh.



oooohyeah. rainbow cake from Nita. thanks beb. marbeless yooow.



Hjh Lili n Deja.




Lili, Nita, Z. semoga sahabat selamanya. syg korang.


Tq sahabat fr yr time. Harap korang enjoy. N semoga friendship kita berkekalan selamanya. Maaf atas segala kekurangan n over aku kt mn2. Tq sahabat. Hanya Allah yg maha mengetahui.



nih gmba kami masa d rmh Ayahnda Lili d Bndr Kinrara September lps.


No comments:

Post a Comment