Wednesday, November 27, 2013

Jalan Jalan Cari Makan @ Wak Lan Bagan Lalang.







Assalammualaikum.
Alhamdullilah atas nikmat yg Kau kurniakn YaAllah. Aku bersyukur YaAllah.

Ok nk share tmpt mkn yg kami terjah. Dh lama jgk g sn. Biasalh aku...lambat skit nk updated kt blog. Hehehehe.

Dr Puchong nk ke Bagan Lalang kureng lbh sejam jgklh. Kami kluar dr rmh selepas Asar. Cuaca cun.

Kali nih kami mkn kat Wak Lan Bagan Lalang. Tmpt nih c Ruhi yg suggest. Mmg best wok. Masakkn dia lazat hokkey. Btl lh Ruhi ckp! Thanks Ruhi. Mmg wajib dtg mkn kt sn lg. 













Kat Bagan Lalang nih aku dh pernah mkn kt Art Catering Restaurant. Situ mkn best jgk. Org ramaii jgk masa kami g dulu. Food sedap. Mmg best lar.

Pastuh aku try kt Bayu Laut kot namanya. Situ kureng lh. Cukuplh sekali aku mkn kt situ. Aku rasa...fd dia...aku masak lg sedap. Hahaha. Kejamm.

Tp nih antara yg aku dh try n mengikut selera tekak n mood aku jgk lh yer. Hehhehehe.

Akhirnya nih ajer yg kami order....kat Wak Lan tuh.




kerang rebus....favourite anak2



so yummey



pari bakar. mula2 order 2 ketuii. end up order lg 2 ketuii. nih lar akibatnya bila terlalu sedap.



fav aku n En Suami. kailan grg ikan masin.



udang sambal cili. so sedapp.



sutung grg tepung



En Suami mesti nk mkn siakap! siakap 3 rasa. pn sedap.



2 ketuii lg ikan pari bakar. memey terbaek.



Alhamdullilah atas nikmat pd ptg itu YaAllah. Makanan semuanya sedap2. Syukur. 
Mmg aku highly recommended lar Wak Lan nih. Tp sori terlupa lak nk amik gmba Kedai Wak Lan nih. Maybe lapor sgt kot ptg tuh. Hehehheehe. Apa2 pn aku mmg highly recommended this place lar. X rugii ooow nk try.

Dah nk dkt maghrib. So kami pn klam kabut nk gerak balik. Singgah tgk laut sat. Mencarik2 sunset. En Suami dh sibuk nk gerak. So cepat2 amik gmba... Huhuhuhu.




melangkah ngan kasut murah




my chinta hati.








Ok.
Adioss.

No comments:

Post a Comment