Monday, May 12, 2014

Air Detox









Assalammualaikum.
Allahuakhbar. Allahuakhbar. Allahuakhbar. Maha suci Allah yg memberkatiku hari demi hari. Selawat dn salam bt Baginda Rasullulah SAW.

Nih aku sharekn d antara air detox yg aku selalu gak bt minom. Lg best bila semuanya dr buah2an yg fresh. Antara lain minoman nih katanya tuk buang lemak. Wallahualam. Nk refer info...aku dh delete lar plak infonyer. Tp dgn minom air nih bole flush itu lemak lar. Hehehe. Wallahualam.









Ok nk bt pn senang. Kita gunakn sebijik buah orange, limau nipis, timun n daun pudina. Unfortunately daun pudina aku dh byk yg layu2 so aku gunakn sedikit shja daun pudina tuh. 

Basuh bersih. N potong lh ikut suka. Nih ayer tgn En Suami. So ada yg tebal ada yg nipis dia potong buah tuh....

Masukkn ke dlm jug. Tambahkn air. Simpan semalaman dlm esbox. 






Huh...siap. Minom sejuk2 mmg layan.



Ok. Adioss.

No comments:

Post a Comment