Sunday, December 8, 2013

Swimming Class @ Marina Putrajaya







Assalammualaikum.
Allahuakhbar. Maha Suci Allah yg telah memberikanku nikmat yg tak putus2. Allhamdullilah. Alhamdullilah. Allhamdullilah. Selawat dn salam bt junjungan Nabi Muhammad SAW.

Masih lg dgn keadaan cuaca yg tak menentu. Mudah2an banjir d Pahang, Trengganu dn Johor beransur2 pulih. Allahuakhbar. Semoga mereka2 yg menghadapi musibah banjir redha dgn dugaan Allah ini. Ada hikmah atas apa yg terjd. Bersabarlh...








Allhamdullilah. Rezeki anak2 tuk belajar berenang Allah permudahkan. Setelah mengoogle akhirnya terjmpa website jomrenang. Class renang nih d Marina Putrajaya. So mmg sesuaiilh tuk aku yg duk kt Puchong nih. Dgn yuran rm150 seorg tuk 5 seisi 5 hari. 5 seisi bersamaan setiap seisi kureng lbh 1 jam stgh. Ok lh tuh kn. Ada jgk xtvt tuk anak aku time cuti sekolah nih. Alhamdullilah. Syukur anak2 aku dh bole berenang skit2. Alhamdullilah.

Aku nk say THANK YOU to team Jom Renang yg dh membantu anak2 aku berenang. Skrg anak2 aku dh bole berenang dlm banjir pn. Hehehehe. Kalo korang teringin nk hntr anak2 korang bljr berenag bole skodeng website http://jomrenang.com/












Ms Ben tgh bg briefing. dgr yer anak2.



2 org coach itu  berjaya membuatkan aku melting d tepi pool. ekekekeke. mengikut crta Ben...mereka2 nih jgk adalah athlete. no wonderlh korang sgt2 fit! pergghh.

























day 1. Aisyah in action.


day 1. Adriana in action.



day 1. Afrina in action.


Alhamdullilah dr day 1 lg anak2 aku dh bole berenang skit2. Syukur. Tqsm Coach.

Rasa2nya berbaloii2 lh selama 5 hari dr 2 Dec - 6 Dec nih berulang alik ke Putrajy. Hujan lebat pn redah jgk. Akhirnya bole lar anak2 aku berenang wlpn tak lh sehebat mn. 




day 5. 












Tempat nih pn sgt2 selesa. Rasa2nya x rugi dtg sn. Sambil2 tuh bole cuci2 mata tgk pemandangan Putrajaya yg sgt cntk.


















Senja d sekitar Marina Putrajaya nih lebih cntk...










Alhamdullilah dgn izin Nya. 

Tqsm team Jom Renang. Tqsm sd ajar anak2 aku. Korang mmg terbaek. Tq.


Adioss.

No comments:

Post a Comment