Sunday, March 9, 2014

3rd January










Assalaammualaikum.

Allahuakhbar. Allahuakhbar. Allahuakhbar. Maha suci Allah yg memberkatiku hari demi hari. Syukur atas nikmat Mu Ya Allah. Selawat dn salam bt kekasih Allah, Nabi Muhammmad SAW serta keluarga dn para sahabat Baginda. Allahuakhbar. Ya Rabb. Alhamdullilah. Syukur.

Masih lg dlm crta pesawat MH370. Semoga Allah permudahkan pencarian pesawat MH370. Ya Allah semuanya dgn izin Mu. Kita hamba2 Nya bt lh yg terbaik...

Ok. Sajer aku sharekn crta my birthday. Xder yg special. Cuma aku nk ucapkn trmksh yg x terhingga bt klga, saudara mara, sahabat2 aku yg sd ucapkn selamat d fb, istagram, weChat, whatsApp. Jugak yg sd mendoakan aku. Semoga doa2 kalian Allah makbulkn. Trmksh sgt2.















Alhamdullilah. Aku bersyukur. Allah panjangkan lg usia aku. Me turns 39 dis year. Alhamdullilah. Syukur.

Xder apa yg aku harapkn. Cuma aku bersyukur kalo Allah bukakn pintu hati aku utk terus berubah ke arah yg lbh +. Trus muhasabah diri dn trus mjd yg lbh trbaik. Jugak dpt meninggalkn perkara2 yg buruk yg biasa aku lakukan. Wallahualam.

Hr itu my laling En Suami belikn aku Baskin Robbins Ice Cream Cake. Jugak dia hadiahkn aku Guess nbag. Alhamdullilah. Syukur. Hehehe. Syg U Pa. Muahmuahmuah. 

Malam tuh aku masak tom yam n bt stimboat. Jadik lar. Syukur atas rezeki d mlm itu Ya Allah.


Trmksh jugak kat mereka2 yg sd bg adiah kat aku. Allahuakhbar. Terharunya. Trmkshlh. Adiah2 nih sgt2 bermakna. Ya Allah aku mmg terharu sgt. 





Alhamdullilah. Syukur. Paper bag tuh adiah Mariana kat aku. Thanks Mariana. Terharunya.

Mariana...thanks a lot bg adiah nih. I terharu sgt. Mmg I akan pakai masa i ke sn nnti. Thanks again. Mariana thanks jgk U layan kami sklga dgn baik skali. Mcm2 pertolongan yg U dh hulurkn kat kami. Thanks Na. Semoga Allah merahmati U setiap masa. Thanks again.







Alhamdullilah. Syukur. Adiah dr jiran trsyg Man & Arm. Jauh dtgnya...dr LA. Tqsm guys. Terharunya...

Allahuakhbar. Syukur. Nih d antara adiah yg aku suka jgk. This gift from my lovely neighbour...Man & Arm. Jauh dtgnya...dr Los Angeles. Thanks guys. Ya Allah x terduga d akal n fikiran nk dpt adiah nih. Thanks guys. I love it. Korang bt Kak Minn terharuu k. Thanks guys. 2 org jejaka nih...x pernah lupa my birthday! Huhuhu. Baiknya korang nih. Actually...dorg ber 2 mmg baik sgt. Mcm2 yg dorg berdua dh bg kat weolls. Huhuhu. Korang mmg spesis terbaik lh. Semoga hnya yg trbaik dr Allah bt both of U.







Alhamdullilah. Syukur. Paper bag tuh adiah dr Nita frm Bangkok. Tqsm Beb. Aku suka3 sgt.

Alhamdullilah. Syukur. Adiah nih plak dr BFF Nita. Thanks Beb. Dr Bangkok. Yer lar...mentang2 skang nih keja sn. Hehehe. Bestnya. Thanks Beb. Aku sukaa. Thanks a lot. Semoga rahmat Allah sentiasa bersama2 ko. Thanks fr dis friendship. Lama kita kenal. Dr zaman sek menengah. Thanks Beb. Muahmuahmuah. Love U ketat2. Ooops patung Minion tuh Afrina punyer. Ekekeke.







Alhamdullilah. Syukur. Adiah frm my BFF...Haza. Thanks BFF. I love it. U tau apa yg i plg sukaa. Haza siap pos kn lg adiah nih. Huhuhu. Thanks BFF. I love it. Tqsm. Terharuunya.

My BFF Haza. I bersyukur U selalu ada dgn I selama 9 thn nih. Bkn adiah yg I mintak dr U. Tp kalo U sd mendoakan kebahgiaan I dunia n akhirat itu pn dh cukup bermakna bt I. Thanks BFF. Terharunya I. I tak sangka U belikn sesuatu yg sgt2 i suka. Siap pos kn lg. U tau kn...yg I mmg nk sgt2 bnda nih. Huhuhu. Alhamdullilah. Syukur. Thanks BFF. Love U ketat2. Muahmuahmuah. I akan sentiasa mendoakn U my BFF.



Alhamdullilah. Aku bersyukur...aku d kelilingi org2 yg sgt2 penyanyang dlm hidup aku. Aku bersyukur jgk...Allah menjauhkn aku dr mereka2 yg berniat x baik pd diriku. Aku berharap aku terus bershbt dgn mereka2 yg setiasa ada dlm keadaan ssah n senang aku.

Sebenarnya hadiah bknlh segala2nya. Tp itu adalah sebahgian dr kehidupan. Kalo dgn memberikn sesuatu adiah itu mampu btkn org lain gembira...terusknlh. 

Terima ksh bt semua yg sentiasa ada bersama2 aku dlm ssah dn senang aku.

To my laling En Suami...trmksh Syg atas segala2nya. Love U Pa. 

Bt anak2 Mama...koranglh harta Mama dunia n akhirat. Syg korang.

Mak...Nor tahu...Nor bkn anak yg terbaik. Tp Nor sygkn Mak dunia n akhirat. Trmksh Mak atas doa2 Mak.

My adik beradik n fmly mereka. Korang jgk harta aku selamanya. Syg korang semua.

Bt saudara mara, sahabat2, kwn2, jiran tetangga...terima ksh atas segala2nya. Syg korang ketat2. Muahmuahmuah.



Thanks fr reading.

Adioss.

No comments:

Post a Comment