Wednesday, February 5, 2014

Jalan-jalan @ Melaka. Part 2.






Assalaammualaikum.

Allahuakhbar. Allahuakhbar. Allahuakhbar. Segala puji dn syukur buat Allah SWT atas segala nikmat ini. Tiada yg wajib d sembah...hanya Allah SWT. Allah yg satu. Selawat dn salam buat junjungan kita Nabi Muhammad SAW. 

Alhamdullilah. Alhamdullilah. Alhamdullilah. Syukur atas nikmat yg tak berbelah bagi dr Mu Ya Allah.

Ok aku smbg lg n3 kami d Melaka. Kami sampai ke Equatorial Htl kurang lbh 3ptg. Urusan check in pantas. Staff d sn sgt bagus. Ooh yaa. Kami book on9 jer. Bilik dlm RM500++ tuk 3d 2n. Jadik lar. Bole lar tuh. Ada gak tmpt nk berteduh. D sbb kn bln Dec nk krismas so deco kat hotel nih opkoss lar ada unsur2 krismass. Bilik plak ok lh. Bersih. mmg best lar. Bertmbh2 best bila bilik menghadap pool. Hurmmmh. Senang skit aku nk skodeng jantan2 macho. Ahaks. Hahahaha.








while waiting....evybody bizi with their gadgets. huhuhu.
























Huh... Mmg sblm2 nih aku dh ckp kat En Suami nk duk dis htl. N alhamdullilah Allah permudahkn. Dpt lh merasa duk sn. Aku suka kn location htl nih. N oso swimming poolnya yg bole thn besarnyer. Hhehehe. Best lar anak2 n En Suami berkubang. 

Anak2 pn apa lg...menggelitis nk berkubang dh. Ikut kn jer lar. Aku lak bernovel2an d tepi pool. Huh...nikmatnyer.

























Ok selesaii berkubang kat pool kami bersiap2 tuk mkn mlm kat Umbai. Ok smbg nx n3.

Thanks for reading.

Adioss.

No comments:

Post a Comment